Intrebari frecvente

 

Cum comand?

1. Selectezi produsul dorit si apesi pe Adauga in Cos

2. Selectezi cantitatea pe care o doresti

3. Apesi pe Finalizeaza Comanda

4. Introduci datele personale pentru facturare (Persoana fizica sau juridica)

5. Poti achita cu Cardul toata suma sau in 6 Rate fara dobanda sau prin Transfer bancar

6. Vei primi pe email Factura Proforma dupa ce finalizezi comanda, daca vei achita cu Cardul atunci foloseste linkul din email pentru a finaliza plata. Daca se va achita prin Transfer bancar atunci descarca Factura Proforma din atasamentul emailului primit si foloseste datele din ea pt a finaliza plata.

7. Dupa ce Factura Proforma este achitata comanda ta este livrata electronic la adresa de email furnizata impreuna cu Factura Fiscala. Daca ai achitat prin Transfer bancar si dorest sa grabesti procesul de validare al platii atunci trimite-ne un email la adresa asistenta@licensehub.ro cu dovada platii

Daca aveti intrebari sau nelamuriri nu ezitati sa ne contactati!

E-mail: asistenta@etoc.ro

 

Telefon: +40751227744

 

Ce produs sa cumpar pentru calculatorul meu?

Pentru Windows 10 recomandam Office 2019 / Office 2016

Pentru Windows 8/8.1 recomandam Office 2016 / Office 2013

Pentru Windows 7 recomandam Office 2013

 

Cat este valabila licenta?

Licenta este valabila pe viata si se poate folosi pe un singur PC. Se poate reinstala de cate ori este nevoie pe PC-ul pe care s-a instalat initial.

 

Licenta cumparata se poate instala pe mai multe calculatoare?

Licenta este valabila pe viata si se poate folosi pe un singur PC.  Se poate reinstala de cate ori este nevoie pe PC-ul pe care s-a instalat initial. 

 

De ce trebuie sa activez licenta in 10 zile?

Cheia pe care ati primit-o este unica pentru dvs. Astfel exista bariere de securitate care pot anula o cheie, daca aceasta nu este utilizata, deoarece circula nesecurizat prin internet si, de aceea, recomandam activarea acesteia in 10 zile de la achizitie. Cheile pot sa  functioneze foarte bine si fara a fi activate in cele 10 zile, dar nu putem garanta acest lucru. Noi dorim sa garantam 100% functionalitatea cheilor vandute de noi si, de aceea, ar fi bine sa activati licenta in 10 zile.

 

Nu am putut sa activez licenta in cele zece zile, se poate face ceva?

Incercati sa urmati pasii si daca nu functioneaza, urmati procedura de activare prin telefon prezentata la finalul activarii. Pentru mai multe informatii, ne puteti contacta la adresa de email: asistenta@etoc.ro

 

Licenta se adreseaza si persoanelor juridice?

Licenta se poate folosi atat de catre persoane fizice, cat si de catre persoanele juridice. Licenta este validata online de Microsoft in momentul instalarii.

 

Cat timp dureaza pana primesc licenta?

Licenta va fi trimisa in maximum 15 minute de la confirmarea platii.

 

Cum procedez daca factura mea este gresita?

Daca doriti modificarea datelor de pe factura fiscala, trimiteti un email la asistenta@etoc.ro, in care sa ne scrieti numarul facturii pe care doriti sa o modificam si datele corecte de facturare.  De asemenea puteti modifica  datele dvs. de facturare din contul de client.

 

Am primit pe mail factura, dar nu am primit cheia de activare?

Comanda este trimisa pe emailul furnizat de dvs. in maximum 15 minute de la confirmarea platii. Va rugam sa verificati in contul de email sectiunea Spam / Junk.

 

Am cumparat produsul gresit, pot sa-l returnez?

Odata furnizata licenta, ea nu poate fi returnata.

 

Doresc sa cumpar mai multe licente, se poate obtine un discount?

Pentru a obtine o oferta de pret, puteti trimite un email la sales@etoc.ro, astfel puteti obtine un discount pentru comenzi mai mari de 10 bucati.

  • 33 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?